NAJBOLJI ŠKOLSKI EKO-PROJEKTI REPUBLIKE HRVATSKE
Autor: Vesna Aladić, 22. 11. 2011.
Osnovna škola "August Harambašić" Donji Miholjac osvojila drugo mjesto na natječaju za najbolje eko-projekte osnovnih i srednjih škola Republike Hrvatske
Osnovna škola „August Harambašić“ Donji Miholjac sudjelovala je na natječaju Novoga lista i Ine Naftaplina za najbolje eko-projekte osnovnih i srednjih škola za 2011. godinu i u konkurenciji više od 50 projekata iz čitave Republike Hrvatske osvojila drugu nagradu.
Projekt kojim se škola predstavila na natječaju je Izgradnja i uređenje vanjske eko-učionice.
Eko-tim naše škole nazočit će 23. studenoga 2011. godine svečanoj dodjeli nagrada i priznanja u Rijeci.
Podsjetit ćemo da je Eko-tim naše škole planom predvidio da eko-učionica bude otvorenoga tipa s trideset sjedećih mjesta što bi, prema pedagoškome standardu, bilo dostatno za jedan razredni odjel. Dio materijala za eko-učionicu donirali su prijatelji Škole, a dio je kupljen sredstvima škole. U samu izgradnju uključili su se zaposlenici i učenici naše osnovne škole kako bismo troškove sveli na minimum. Prvi je dio projekta izgradnje eko-učionice, čija veličina iznosi 50 m2, u ovome trenutku završen. Uz veliku školsku ploču te edukativne materijale koji se nalaze u učionici, postavili smo i video-nadzor kako bismo eko-učionicu dodatno zaštitili.
Projektom uređenja eko-učionice, tj. planom druge faze ovoga projekta, željeli bismo osuvremeniti učionicu, dovesti u nju struju, osigurati fiksni projektor i projekcijsko platno te ostala nastavna sredstva i pomagala, osigurati kvalitetnu rasvjetu kako bi se tijekom proljetnih večeri mogle u njoj održavati večeri čitanja (u organizaciji školske knjižnice), mala škola astronomije i druge aktivnosti koje svake godine planiramo Godišnjim planom i programom škole. Također smo u drugoj fazi projekta planirali natpisom obilježiti svaku biljnu vrstu u dvorištu škole.
Ovakav način realizacije nastavnih aktivnosti izuzetno je prihvaćen od strane učenika i nastavnika jer smo razbili stereotip predavanja u zatvorenom prostoru i omogućili učenicima da na jedan drugi način percipiraju nastavne sadržaje, a istovremeno intenzivno razvijaju ekološku svijest, da sami stvaraju ugodno okružje sadnjom i brigom za posađeno bilje, da žive i rade na dobrobit čitave društvene zajednice noseći svoja iskustva i želju za zaštitom i očuvanjem okoliša u život te da svojim primjerom svjedoče kako se radni prostor na otvorenom može očuvati i unaprjeđivati.
« Svibanj 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
29 | 30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 |
20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 |
27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 |
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |
Obrazovanje |
Razno |
Hrvatski jezik |
> Hrvatski jezični por... |
> Vježba, provjera pra... |
> LEKTIRA |
> Društvo prijatelja g... |
> Nacionalna i sveučil... |
> Pitajte knjižničare |
> PORTAL ZA UČENJE |
> Hrvatski u školi |